dimecres, 29 de març del 2017

La cuina marroquina a Sils, 8 de març de 2017


El passat 8 de març vaig tenir el privilegi de poder presentar el llibre La cuina marroquina a Sils, en el marc de la celebració del Dia de la Dona. La regidora Mercè Pascual va llegir el manifest de l'Ajuntament en suport a les dones, i acte seguit vam presentar el meu llibre. La regidora explicava que sempre aprofitaven aquest acte per donar veu a dones emprenedores del poble, i veure-m'hi en aquesta ocasió, em va fer moltíssima il·lusió!!!

Acte seguit vam poder degustar uns dolços que havia preparat per l'ocasió: dàtils naturals en branca i medjoul, fekkas (carquinyolis) marroquins, boletes de coco, macrouds de sèmola i dàtil, pastes de dàtil, ghoribes d'ametlla i llimona de Tetuan (receptes al llibre), olives marroquines, briouats d'ametlla, xabàkies (recepta al llibre), galetes dobles de mantega i melmelada, batbouts farcits, taktoucka de pebrots i tomàquet, bakkoula d'espinacs, amanida de pastanaga amb comí, zaâlouk d'albergínia i pa marroquí i te a la menta (recepta al llibre) per acompanyar-ho tot.

Va ser tot un èxit i jo només puc dir-vos: moltes gràcies!!!!!












Imatges cedides per l'Ajuntament de Sils


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada