dissabte, 6 de novembre del 2010

Llevat de pa sec Sboula


Avui torno súper contenta de la compra del dissabte... Acabo de descobrir a la meva carnisseria àrab de capçalera el llevat sec Sboula.

Ja sabeu que a casa no comprem pa, tot el faig jo un parell o tres de cops a la setmana. La major part el faig amb llevat sec, i els caps de setmana, quan tinc més temps i puc vigilar-ho més, el faig amb massa de pa mare que vaig començar en el seu dia i que s'espera pacientment adormida a la nevera.

Per tant, faig servir bastant llevat sec, i a Lloret, només en trobo de la marca Maizena a l'Eroski a preu d'or. Per això quan avui he vist el llevat Sboula, m'he dit: avui és el teu dia de sort...
Anem a veure:

Llevat sec Sboula. Ingredients: llevat natural (Saccharomyces cerevisiae), agent de rehidratació E491. Pes net: 125 grams, presentat tot en un sol paquet envasat al buit,  preu: 1,65 eur, per tant, el gram surt a 0,0132 euros. És un producte de la societat Production Somadir de Casablanca, Marroc (no he trobat la seva pàgina web pròpia).

Llevat sec Maizena. Ingredients: llevat de forner sec (no hi ha més indicacions) i emulgent E491. Pes net: 27,50 grams en 5 sobrets de 5,5 grams, preu avui a l'Eroski: 1,71 euros, per tant, el gram surt a 0,0622 euros.

Per tant, per 100 grams de producte, el llevat Sboula ens costaria 1,32 euros i el Maizena, 6,22 euros. Són 4,90 euros de diferència...

Les comparacions són odioses, ja ho sé, però la pela és la pela, que jo sóc molt catalana.... ;)


2 comentaris:

  1. Hola Georgina,
    He vist llevat de pa sec al Mercadona i també força bé de preu, pot ser una alternativa també.
    Salutacions!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres, no ho sabia que n'hi hagués, deu ser nou!
      Mersi per la informació!! :)

      Elimina