dimarts, 22 de novembre del 2016

Presentació de La cuina marroquina a Barcelona

Presentació a BCN La cuina marroquina

Dissabte passat vaig tenir el privilegi de presentar el meu llibre La cuina marroquina a Barcelona, a la seu dels Amics Infants del Marroc, a l'avinguda Diagonal 365 1-2. L'associació ens va posar al corrent del seu projecte solidari amb una guarderia de Meknès i amb l'associació Solidarité Fémenine de Casablanca, que dóna protecció als infants de mares solteres.

Va ser un matí molt agradable, ja que per fi vaig poder conèixer a alguns dels membres de l'associació, que tantes vegades hem parlat i compartit coses per internet per mai en persona. I vaig poder posar cara per fi a seguidors fidels del bloc de fa molt de temps, quan començava en aquest món d'internet i de la gastronomia marroquina.

A tots, moltíssimes gràcies per ser-hi i per convidar-me, crec que entre tots vam disfrutar d'una bona estona, explicant anècdotes i compartint el nostre punt de vista sobre temes ben interessants del Marroc. Una estona en confiança, que gaudint de petits plaers que ens ofereix la gastronomia marroquina, va ser tot un regal!

Si us ve de gust, em podeu trobar a la propera presentació: aquest divendres 25 de novembre de 2016 al cafè de l'Ateneu de Sant Celoni, a les 19h, de la mà de l'Associació Al Maada.

Presentació a BCN La cuina marroquina

Presentació a BCN La cuina marroquina


Presentació a BCN La cuina marroquina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada